weekendje Elmina - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Lotte Wieffer - WaarBenJij.nu weekendje Elmina - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Lotte Wieffer - WaarBenJij.nu

weekendje Elmina

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

17 December 2008 | Ghana, Kumasi

Hoi allemaal!

Amba en ik zijn afgelopen weekend lekker een paar dagen naar het strand geweest. Ik heb nu niet veel tijd, maar een andere keer zal ik er meer over vertellen. Ik ga een poging doen wat foto's van het weekend op mijn blog te zetten....nu hopen dat het lukt...:)

liefs Lotte


  • 17 December 2008 - 08:49

    Ina:

    hee Lot, leuk die foto! Fijn dat je weer veilig terug bent. Ik hoop dat je de extra fotoruimte nu ook kunt gebruiken.Liefs vanuit het grauwe Deventer.
    Ina

  • 17 December 2008 - 10:51

    Loes:

    lotte! ziet er cool uit!! hihi ik ga over een paar dagen ook richting strand, maar dan egmond aan zee ;) iets minder mooi weer waarschijnlijk! geniet nog maar even verder jij daar in het verre ghana! heeeeel veel liefs en xxxx loes

  • 17 December 2008 - 13:48

    Roy & Maaike :

    Ha die Lotte!
    Hier dan eindelijk een levensteken van je buren op de hoek.Zo af en toe kijken we op je site en lezen we jouw verhalen.Geweldig dat je zo'n leuke tijd hebt in Ghana en dat je het naar je zin hebt. Wat een belevenis en dat elke dag weer.Ben je al bruin(er) geworden? Lieverd fijne Kerstdagen toegewenst en tot schrijfs. Veel liefs.

  • 17 December 2008 - 15:43

    Marloes:

    Oeh, mooie foto, die palmbomen in de verte zien er ook veelbelovend uit!
    Haha, en ik zie de geweldige sandalen, die echt tegen elk stootje kunnen (behalve dan als je met je kleine teen tegen de tafel aanstoot). Komt er nu ook geen zand tussen je tenen door die fantastische, modieuze sandalen?

    veel liefs Marloes
    (die heel veel zin heeft in Dickens, heb je nog tips?)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Kumasi

Lotte

Actief sinds 17 Aug. 2008
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 32793

Voorgaande reizen:

16 November 2008 - 22 April 2009

Vijf maanden alleen naar Ghana

Landen bezocht: