Beloofde foto's - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Lotte Wieffer - WaarBenJij.nu Beloofde foto's - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Lotte Wieffer - WaarBenJij.nu

Beloofde foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

29 November 2008 | Ghana, Kumasi

Hier zijn de beloofde foto's! (Nu hoop ik alleen dat de internetverbinding er niet halverwege mee ophoudt...)

Alles gaat nog steeds goed met me! Een volgende keer zal ik uitgebreider vertellen, prioriteit zijn nu die foto's :P

Heel veel liefs!

Lotte

  • 29 November 2008 - 20:43

    Sophia:

    echt super mooie foto (meen ik!) echt een mooie compostitie met het contrast tussen die roodbruine weg en het groen. Echt wauw. Maar jij staat er wel heel weinig op... en ik denk dat je wel van plan was meer dan één foto te posten!
    heel veel kusjes en plezier en liefs, sop

  • 29 November 2008 - 21:18

    Sophia:

    hier het gedicht - niet geheel...mooi

    Sinterklaas is in het land
    dus ik moet wel alles rijmen
    ik ben met mijn fiets in Utrecht gestrand
    ik moet mijn ketting lijmen

    Paul de leeuw doet een marathon
    de hele nacht aan een stuk
    ’t was tijdens dat, dat dit gedicht begon
    ik schreef het dus niet in één ruk

    conform een sintgedicht behoord
    bevat het heel veel onzin
    ik hou het kort anders raak je gestoord
    en er rijmt niets op onzin!

    liefs sop

  • 30 November 2008 - 08:11

    Lia:

    lieve lotte, hoewel de fotorapportage wat aan de magere kant is,geeft ze wel de essentie weer van het afrikaanse continent: de rode aarde. mooi, al die tinten groen en nog net een bananenblad aan de rechterkant, wat zo zijn best doet om op de foto te komen! Heimwee krijg ik naar afrika, als ik dit plaatje zie. ik ben benieuwd naar de rest van de foto's, die het waarschijnlijk net niet gehaald hebben tijdens de internetverbinding.
    de afgelopen week was voor ons wat bedrukt; je weet inmiddels dat een zoon van onze buurman wim evink, is verongelukt.Een schokkende gebeurtenis, zo'n jong leven; weg!
    Roissy is zojuist met holger naar oma in peize vertrokken, met bonbons en een kerstengeltje voor in het kerstboompje aldaar.
    hopelijk krijgen we snel meer ghanense in- en afdrukken. liefs, lia.

  • 30 November 2008 - 13:17

    Mech:

    Hallo Lotte:

    We zijn net terug uit het Moezel dal, daar zaten we in de sneeuw! en jij in de volle zon, ik dacht eerst eens lezen hoe het Lotte gaat en dat gaat, zo te lezen prima! Fijn meid dat je het naar de zin hebt daar ondanks bruin water en toch niet zo'n gevarieerd eten, maar .. iedere dag mmmmm lijkt mij ook wel wat.
    De foto is mooi, zijn alle wegen daar zo rood?
    Zal wel.
    De natuur lijkt erg geweldig daar in Ghana, we gaan de foto's van jou vol verwachting tegemoed zien.
    Liefs van Gerrit & Mech.


  • 01 December 2008 - 08:12

    Edith:

    Hee Lot,

    Mooie foto, wist niet dat het daar nog zo groen is. Had gedacht dat het een droog en dor land zou zijn. Oeps foutje, zal me toch maar eens wat meer gaan verdiepen in het land Ghana.
    Neem aan dat je inmiddels gewend bent aan het "dagelijkse leven" daar? Zo zie je maar weer dat mensen zich snel aanpassen aan hun omgeving.

    Zaterdag voor het eerst Sinterklaas zonder jou, da´s raar! Ik wil wel even aan je vertellen wie ik getrokken heb, maar dan niet verder vertellen hè.
    Ik heb T...... (geintje familieleden!!, vergeet het maar haha)

    Nou, goedgoan daar, tot het volgende berichtje.
    Dikke zoen, Edith


  • 02 December 2008 - 15:21

    Eline:

    Mooie foto's! Nu ben ik wel jaloers hoor, wil ook weer lekker zomer!
    Liefs, Eline

  • 02 December 2008 - 18:46

    Ben En Suzan:

    Hoi Lotte,
    Leuk die foto's.
    We zitten hier echt in de donkere dagen van de maand december.
    De Brink in Deventer is alweer verlicht. Gelukkig maken we het zelf eerst wat vrolijker met pakjes avond, komende vrijdag.
    Doen jullie daar nog iets aan het Sinterklaas feest? Misschien kun je het introduceren?
    Hoe gaat het met de muziek?
    Groetjes, Ben en Suzan

  • 03 December 2008 - 07:30

    Ina:

    dag lieverd,
    wat fijn om foto's van jou te zien en ook hoe je slaapt en waar je woont.
    Ik kan me tamelijk goed voorstellen hoe je plekje daar er uit ziet, denk ik ...Succes met het afscheid van Sarah en tot bellens.
    mama

  • 04 December 2008 - 22:57

    Lenie:

    hoi Lotte wat leuk om je te zien op de foto en wat ziet het er schoon en netjes uit. We hebben sinterklaas op bezoek gehad veel pakjes en veel gelachen we hebben weer gedoppeld. We kijken regelmatig op je site. Geniet veel en blijf gezond. tot gauw Jan en Lenie.

  • 05 December 2008 - 10:21

    Suzan:

    Hee!!!
    Super leuke foto's!!!Ik wou dat ik er was in plaats van dit stomme klaslokaal! We mochten op de computer dus, ik dacht ik ga even bij Lotte kijken!
    Maar dit lesuur erna hebben we sinterklaas met de klas en mijn surprise is een beetje mislukt! :$
    En voor thuis heb ik ook een super leuke surprise!!:P echt leuk!
    Ik had je smsje nog gekregen maar die heb ik perongeluk verwijderd! Echt super stom van me!!!
    Ik geef ook nog een feestje dan ga ik greppeltocht doen!!:D
    Daar heb ik ook nog heel erg zin in!
    Dance4life was ook echt super!!! Tiesto was toch echt wel het hoogtepunt!!!

    Liefs je zusje!!Mis je!

  • 06 December 2008 - 08:49

    Lia:

    lieve lotte,

    nou, dat is een flinke uitbreiding van de fotoreportage!! Mooie beelden! Vooral die foto van jou, hangend uit het raam vam het weeshuis, vind ik erg mooi. 't Zou ook zo maar een rijdende trein kunnen zijn, waar je uit naar buiten kijkt.
    Merk je nog wat van de parlements- en presidentverkiezingen die morgen plaatsvinden? Vast wel! Mooi gekleurde lappen met partijnamen en foto's van politieke bobob's er op gebatikt. Prachtig vind ik dat altijd, die wandelende billboards met verkiezingsboodschappen.Hoop op meer mooie plaatjes! liefs, Lia.

  • 06 December 2008 - 10:43

    Joom:

    Zie email, Don't give up on the Marimba !!

  • 06 December 2008 - 20:22

    Annieke:

    Heey Lotte :)
    Ik ben even kwijt welk emailadres je nu gebruikt daar.. Ik heb gemailt naar je hotmailadres, maar reageer ook nog wel ff op je site..

    Hoe is het met jou? Bevalt het allemaal goed? Mis je thuis veel? Gisteravond was zeker raar? Wetend dat iedereen bij elkaar zit met sinterklaasavond?

    Ik ben benieuwd naar de volgende verhalen, ik vind het erg leuk om je webloggen te lezen! Owja... ik heb genoten van je foto's!! Geweldig:D

    Just enjoy it!!
    Liefs, Annieke

  • 07 December 2008 - 12:07

    Lisa:

    Lieve Lotte!

    Ik heb je net al een mail gestuurd maar wilde toch nog even zeggen dat die foto's echt heel leuk zijn! en dat ik aan je denk !

    Heel veel Liefs Lisa..

    xx(L)

  • 07 December 2008 - 13:53

    Maureen:

    Wauw Lotte,
    hele mooie foto's!

    xx Maureen

  • 08 December 2008 - 21:07

    Robbin:

    Hey Lotte!!

    Hoop dat het goed gaat met je??!!!

    zo ziet het er wel uit!!

    Echt gaaf!!(H)

    Hey veel plezier nog!

    fijne feestdagen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Kumasi

Lotte

Actief sinds 17 Aug. 2008
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 32788

Voorgaande reizen:

16 November 2008 - 22 April 2009

Vijf maanden alleen naar Ghana

Landen bezocht: