ps - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Lotte Wieffer - WaarBenJij.nu ps - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Lotte Wieffer - WaarBenJij.nu

ps

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

22 November 2008 | Ghana, Kumasi

Ik val jullie nog een keer lastig. Ik vergeet een aantal ps-jes.

Voor MPRAKJ: Ik heb fufu gepound en het ook al gegeten. Ik vond het lekker! Alleen het pounden is vet zwaar, zeker in de hitte hier.
Voor MPRAKJ en Suzan en Ben: Ik ben blij dat ik die rolletjes snoep op het laatste moment nog in mijn tas heb gestopt. Het is lekker om af en toe even iets zoets te eten en de Venco Topdrop valt ook bij de lokale bevolking goed in de smaak! Dankjewel!
Voor Roissy: Ik heb iets speciaal voor jou gekocht. Maar wat het is, dat hou ik lekker geheim :P
Voor Eva en Yori (ik weet niet of Yori dit volgt): Precious, een klein ondeugend en nieuwsgierig meisje dat op de compound woont, vindt mijn MP3 heel interessant. Van de live-opnames van Cantares en Mazurka (Yori met Julia) wordt ze heel rustig. Ze vindt het heel mooi.
Voor alle voetballiefhebbers: Van Nistelrooij, Van Persie en Van der Sar zijn erg in trek bij Tony, een jongetje van de compound. Hij wil later voetballer worden, schilder en ontwerper (ja, alles is mogelijk hier :P)
Voor Karin, Peter, Sander en Timo: Er rijden hier veel Duitse en Nederlandse afegekeurde bedrijfsbusjes rond. Laatst zat ik in een busje van een bedrijf uit Hamburg. Alleen jammer dat ik de naam van het bedrijf vergeten ben...
en voor alle anderen: Ik wens jullie alvast een heeeeeele fijne sinterklaasavond toe. Geniet van de sneeuw, pepernoten en cadeautjes!

  • 22 November 2008 - 16:29

    Eline:

    heej Lotte!
    Dat klinkt echt hartstikke vet allemaal! Als het kon had ik die sneeuw naar je opgestuurd, want ik vind het maar niks... maar goed het is ook alweer zo goed als weg hoor! Doe mij die 30 graden maar! Nou hier mis je verder niks, voor zover ik weet dan natuurlijk! Heb gister wel heel spannend een radioactieve pannenkoek gegeten als volgende test (de rest was helaas allemaal goed) en ik ben dus nog niet beter, maar ik ga goed mijn best doen om me aan onze afspraak te houden hoor! Ik zal beter zijn als je hier weer bent! Nou ik zou weer ophouden met lullen want jij hebt vast veel betere dingen te doen dan dit allemaal lezen! Nog veel plezier en succes daar, gaat zo te lezen wel lukken!!!
    xxx Eline!

  • 22 November 2008 - 17:07

    Loes:

    lottie! ik vind het echt vet dat we kunnen bellen! dan lijkt het net alsof je niet aan de andere kant van de wereld zit ;)
    ik spreek je snel weer!
    xxxxx

  • 22 November 2008 - 20:49

    Anke:

    Hoi Lotte,

    Wat leuk om je verhalen te lezen! Fijn dat je het nu al zo naar je zin hebt. Ook fijn dat je op de compound kunt blijven, kun je tenminste even wennen.
    Wij zitten hier nu in de sneeuw en hagel en storm, dus dat is wel even anders dan daar. Ik ben heel benieuwd naar je belevenissen met de muzieklessen. Veel succes en groetjes
    Anke


  • 23 November 2008 - 12:17

    Karin:

    Lieve Lotte,

    Ik heb net al je leuke berichten gelezen. Wat fijn dat het zo goed met je gaat. De kinderen halen nu overal stukken ijs uit kruiwagens en plassen en hun vingers vriezen er bijna af. Veel liefs en een brassa

    Karin

  • 23 November 2008 - 13:26

    Eva:

    lot, leuk leuk:D
    doe Precious maar de groetjes van mij;)
    Liefs

  • 23 November 2008 - 15:07

    Monique:

    Hai Lotte, ik ben de vriendin van Edith, weet je nog? Ik ben maar eens even gaan lezen hoe het met je gaat. Stoer hoor deze hele reis naar Ghana... Petje af. Inderdaad fijn dat het allemaal mee valt, heimwee lijkt me vreselijk. Ik zal regelmatig naar je site gaan, blijf ik een beetje op de hoogte. Hou je goed daar en voor je ouders en zusjes, het allerbeste! Groetjes Monique en Frans.

  • 23 November 2008 - 15:32

    Marloes:

    Hee Lot, ik zal de Grey's wel voor je bewaren ;) Hier sneeuwt het nu al een uur aan één stuk door, tis erg gezellig met opa en oma samen jokeren. Ik moet nu weer gaan want we gaan verder en opa begint een beetje te mopperen ;p

    veel liefs Marloes

  • 24 November 2008 - 11:31

    Loes:

    nou lotte! wees niet getreurd! ik werd vanochtend wakker in een super mooi wit sneeuw landschap (genaamd deventer) maar nu zit ik in delft en er is nergens sneeuw te bekennen, maar het is wel heeeeel koud! dan zit jij toch beter ;) haha

    xxxxxxxxxx

  • 24 November 2008 - 15:35

    Anderina:

    hallo lotte
    hier een berichtje uit deventer wij zijn net weer terug uit het witte duitsland met heel veel sneeuw we zatenheel hoog in de bergen het was daar erg mooi en ik las dat je het erg naar je zin hebt dat doet me goedik heb alles weer even gelezen nu ik hou er weer mee op tot de volgende keer
    liefsvan de fam van zutphen

  • 24 November 2008 - 18:41

    Edith:

    Het is nu avond, zowel bij jou als bij ons. Ben wel benieuwd wat je doet 's avonds. Vertel eens? En hoe laat ga je dan naar bed en sta je weer op? Dan kunnen we ons een beetje inleven hier.

    Liefs Frank en Edith

    P.s. onlangs nog vis gegeten?

  • 24 November 2008 - 19:12

    Ben En Suzan:

    Hoi Lotte,
    Dat het hier sneeuwt en koude is, heb je ondertussen al wel meegekregen. Maar het is ook altijd weer prachtig om te zien en in te lopen.
    Kun je me beschrijven hoe de compound er uit ziet? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
    Heb je al iets met je muziekkennis kunnen doen?
    Groetjes, Ben en Suzan

  • 25 November 2008 - 12:05

    Leslie:

    hihihi de sneeuw...en wij maar klagen: het is zo onmenselijk koud!!:p
    hahahah:p
    ben blij dat je het leuk hebt, maar mis je wel:p

    kuskus

  • 26 November 2008 - 12:08

    Ruben:

    Lotte,

    De sneeuw is hier (in Zutphen dan) al bijna weg :) Waterdruppels lopen langs de muren en steeds minder mensen glijden uit (zag 3 dagen geleden een oud vrouwtje onderuit gaan)
    Ik moet zeggen dat ik je in ieder geval mis! Hoor ik dwarsfluit, dan hoor ik lotte :) maar over een half jaar kom je terug da's mooi:)
    Blijkbaar vermaak je je daar al! Da's fijn, de sfeer is daar blijkbaar heel anders dan in Nederland. Vriendelijke mensen en een fijne plek op de compound. Veel plezier nog, we denken aan je en het ga je goed!
    Groetjes Ruben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Kumasi

Lotte

Actief sinds 17 Aug. 2008
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 32789

Voorgaande reizen:

16 November 2008 - 22 April 2009

Vijf maanden alleen naar Ghana

Landen bezocht: